Family, Friendship, L-O-V-E, life, Relationship, Story

Precious Things in My Life : My Best Friend, Novitta . 

 

And I never thought I’d feel this way
And as far as I’m concerned
I’m glad I got the chance to say
That I do believe, I love you

And if I should ever go away
Well, then close your eyes and try
To feel the way we do today
And then if you can remember

Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That’s what friends are for
For good times and bad times
I’ll be on your side forever more
That’s what friends are for

Well, you came in loving me
And now there’s so much more I see
And so by the way
I thank you

Oh and then for the times when we’re apart
Well, then close your eyes and know
The words are coming from my heart
And then if you can remember

Keep smiling and keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That’s what friends are for
In good times and bad times
I’ll be on your side forever more
That’s what friends are for

Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That’s what friends are for
For good times and bad times
I’ll be on your side forever more
That’s what friends are for

Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
‘Cause I tell you, that’s what friends are for
Whoa, good times and the bad times
I’ll be on your side forever more
That’s what friends are for

hello ! i dedicated this post for my best friend, Novitta . hope you read it 🙂

some people ask me, why best friend is more valuable than your boyfriend ? Because i know that she will not leave me for whatever reason is . beacuse you cant tell your boyfriend whenever you fight with them, right ?

on my older post, i always say that i might have many friends, but i never say that i have a best friend . and yea, i never got one until i met her .

first time i met her when i was on my last job . she’s my working partner . i dont even know who she is, the name, where she lived, or whatever . until second day we worked together . i know her name, where she lived, the age and everything . she’s the best partner i ever had . she always know how to handle my mood , she know what i like and dislike, she know how to get my ‘favorite’ either food, salon, drugstore, and whatever . she always make me ‘be my self’ everytime we together . until all of our friends said that we’re like a ‘childhood friends’ like we know each others for a long time . but believe me, we just met, and just click .

We almost going to anywhere together, To the mall, cinema, dentist, street food, she accompanied me to learn to drive. there’s so much ups and downs between us . GOT BOYFRIEND – BROKE UP – TRIED TO MOVE ON – GOT BOYFRIEND – BROKE UP AGAIN – MOVE ON AGAIN . sharing tears and laugh together . work together, resign together then jobless together 😂

but the most of all, i just wanna say thank you for always be here for me . for accepted me for whoever i am . for all the time you cant take back . for every single time you listend my stupid story until you so sick to hear about it haha . thanks for always take care of me . for always remind me everytime i did something bad or wrong .

did all the idiotic things , the silly things with you . im glad that i have you on my life . always be the one who want to go with me with no directions . the one who always say ‘yes’ for everything i want . the one who ask her ‘date’ do drive her home because i ask her to bring me some food when i was sick . for Godness sake , she’s the one who did this to me . the one who brought me breakfast .

for every little things, i just wanna say thank you again with all of my heart . i wish that our friendship will be everlasting until our hair turn into gray and wish we never fight. be happy for whatever you have now . I hope you and your lover lasting until marriage *AMEN* A.S.A.P get the job and all of your wishes will come true soon ya! be happy , always . if someone hurt you, let me know ! including your boyfriend ! hahaha .

you know thet i love you, right ? ❤️

 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Halo ! aku mendedikasikan post ini untuk sahabatku, Novitta . semoga kamu membacanya ya !

beberapa orang bertanya “kenapa sahabat itu lebih berhaga dibanding pacar kamu ?” soalnya aku yakin kalo dia gak bakal ninggalin aku apapun alesan nya, dan kalian ngga mungkin cerita sama pacar kalian kan saat kalian lagi berantem?

di post ku yang sebelum-sebelumnya aku selalu bilang kalau aku mempunyai banyak teman, tapi aku ga pernah bilang aku punyaa sahabat. dan ya, aku gak pernah punya sampe akhirya aku ketemu dia .

pertama kali ketemu dia itu pas kerja terakhir. dia rekan kerja aku . saat itu aku bahkan gatau siapa dia . namanya, dia tinggal dimana, apapun deh . sampe akhirnya hari kedua kerj aku baru tau namanya, umurnya, dll deh . dia adalah partner kerja terbaik yang pernah aku punya . dia tau bagaimana untuk mentesukian mood ku, dia tau apa yang aku suka dan engga . dia tau dimana harus mencari ‘kesukaanku’ entah makanan, salon, apotek, segala macem nya . dia selalu membuatku menjadi ‘diri sendiri‘ setiap kali kita bersama . sampe temen2 kita pada bilang kalo kita itu kayak temen kecil . kayak udh kenal lama . tapi percaya deh . kita baru aja ketemu dan, ‘click

kita hampir selalu berdua kemana mana . mall, bioskop, dokter gigi, jajan pinggir jalan, dia nemenin aku belajar nyetir . dia nyatokin rambut aku pas kita kerja . yang selalu malamin siapa aja yang baru gajian di mall . yang nangis ketawa bareng . yang nemenin aku belajar nyetir sampe ‘agak‘ lancar haha . banyak suka duka yang kita lewatin sama sama . PUNYA PACAR – PUTUS – MOVE ON – PUNYA PACAR LAGI – PUTUS LAGI – MOVE ON LAGI kita masih tetep sama sama. seneng seduh ya kita lewatin berdua . kerja bareng . resign bareng . jadi pengangguran bareng juga 😂

tapi lebih dari itu semua, aku cuma mau bilang makasih karena selalu ada untukku, karena sudah menerima aku apa adanya, untuk semua waktu yang gabisa kamu ambil lagi, untuk setiap kamu dengerin curhatan aku yang bego dan malu maluin . yang dari biasa aja sampe eneg denger curhatan jtu . yang gapernag bosen ngasih saran yang sama ya karna curhat nya itu itu lagi hahaha . terima kasih sudah menjaga akuu. untuk selalu ngingetin aku ketika aku melakukan sesuatu yang buruk atau salah. 

melakukan semua hal bego sama sama. satu hal, AKU BERUNTUNG PUNYA KAMU DIDALAM HIDUP AKU . selalu jadi satu satunya orang yang mau diajak ngalur ngidul sama aku . selalu jadi satu2 nya orang yang mau nurutin BM nya aku . satu2 nya orang yang minta pulang cepet pas lagi kencan gegara aku chat minta bawain makanan pas lagi sakit. demi Tuhan , dia satu2 nya orang yang mau ngelakuin kek gitu hahahah . satu2 nya orang yang mau bawain aku sarapan nasi uduk pas kita masih kerja bareng . 

untuk semua hal. aku cuma mau bilang terima kasih banyak dari lubuk hati aku. aku berharap persahabatan kita langgen sampe kita tua dan semoga kita gapernah berantem . bahagia dengan apapun yang kamu punya sekarang ya . aku harap kamu langgeng sama pacar kamu, sampe nikah kalo bisa . *AMIN* secepatnya dapet kerja . dan semoga semua harapan kamu terkabul juga segera . bahagia SELALU . kalo ada yang nyakitin kamu, termasuk pacar kamu itu ya! 

kamu tau kan aku sayang kamu ? 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s